بازیکن تراکتورسازی می‌گوید می‌توانند امتیازات لازم را در دور برگشت برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا کسب کنند.
به گزارش ایسنا، تیم فوتبال تراکتورسازی ایران در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در خانه‌ی الجزیره امارات به تساوی بدون گل رسید. محمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در ابوظبی، درباره دیدار مقابل الجزیره اظهار کرد: بازی خوبی بود. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نمی‌دانم این بدشانسی کی دست از سر ما برمیدارد. ما خوب و تاکتیکی بازی می‌کنیم اما توپ‌ها به گل تبدیل نمی‌شود. نمی‌دانم مشکل از کجاست.
او در پاسخ به این سوال که چقدر به صعود از گروه A امیدوار است، گفت: ما استارت امتیازگیری‌مان را از بازی مقابل الجزیره زدیم. الجزیره در دور برگشت باید به تبریز می‌آید و ما می‌توانیم چهار امتیاز را برای این تیم کنار بگذاریم. همچنین چون الغرافه هم به تبریز می‌آید، فکر می‌کنم می‌توانیم امتیازات لازم را جمع کنیم.
بازیکن تراکتورسازی درباره قضاوت دیدار الجزیره و تراکتورسازی تصریح کرد: همیشه علیه داوری اعتراض هست. در یکی دو صحنه ضعیف عمل کرد اما امیدوارم عملکرد داوری در تبریز بدون نقص باشد.
ابراهیمی در ادامه درباره عملکرد تراکتورسازی در لیگ برتر پس از آمدن سائلام بیان کرد: او تاثیرش را گذاشته است و در سه بازی اول هفت امتیاز گرفتیم. در بازی چهارم هم بازی سختی مقابل پارس جنوبی داشتیم. ما با الغرافه بازی کرده بودیم و برای بازی با این تیم خسته بودیم ولی با این وجود در شهر جم به تساوی رسیدیم. با این حال مقابل پیکان گل بدی دریافت کردیم و شیرازه تیم بهم ریخت. پس از آن هم هرکاری کردیم به نتیجه نرسید. ما به آینده امیدواریم و ان‌شاءالله خوش‌شانسی به ما رو کند. ما هر کاری که می‌شد در فوتبال انجام دادیم ولی در آخرین لحظه به نتیجه نرسیدیم.
او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد در تراکتورسازی حضور دارد، گفت: اگر ما را بخواهند در خدمت تیم هستیم ولی اگر خواهان من نباشند نمی‌توان کار کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.