به گزارش عصر شنبه خبرنگار ایرنا در هفته پنجم این دوره از رقابت ها ، تیم های بسکتبال بانوان جوانان صومعه سرا و چای رفاه لاهیجان به میزبانی صومه سرا به مصاف هم رفتند و تیم میزبان موفق شد با نتیجه 67 بر 22 مقابل چای رفاه لاهیجان پیروز شود.
در دیگر بازی برگزار شده از هفته پنجم این رقابت ها تیم های بسکتبال بانوان بیستون رودسر و آرنا رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال بانوان آرنا رشت با نتیجه 68 بر 61 حریفش را شکست داد.
در رقابت های بسکتبال قهرمانی لیگ برتر بانوان استان گیلان ، 12 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای متمرکز و رفت و برگشت در دو گروه با هم رقابت می کنند.

** پیروزی تیم میرزاکوچک صومعه سرا مقابل لاهیجان
در چارچوب مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان جام گیل و از آخرین بازی هفته بیست و سوم این رقابت ها، تیم میرزاکوچک صومعه سرا با نتیجه یک بر صفر چای ناطق لاهیجان را شکست داد و با این پیروزی ، 34 امتیازی شد و به مکان ششم جدول رده بندی این مسابقات صعود کرد اما چای ناطق لاهیجان که 40 امتیازی بود، با شکست در این بازی نتوانست به رتبه دوم صعود کند و در همان مکان سوم جدول باقی ماند.
در جدول رده بندی این مسابقات تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب 55 امتیاز قهرمانی خود را مسجل کرد، تیم های شاهین بندرانزلی و چای ناطق لاهیجان نیز با کسب 40 امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار دارند و استقلال رشت نیز با کسب 37 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های استان گیلان (جام گیل) 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.