فرمانده سپاه عاشورا گفت: راه نجات کشور و انقلاب در دهه چهارم، تمسک جستن به منش و حرکت در طریق شهداست.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، سردار عابدین خرم در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید مهدی باکری اظهار کرد: وقتی می‌گوییم "مهدی باکری" با همان لحن نیز "محسن رضایی" را مورد خطاب قرار می‌دهیم و این موضوع امروز شکل نگرفته بلکه در روزهای خون و آتش به هم آمیخته است.
وی تاکید کرد: ای کاش پرده از اسرار برداشه می‌شد تا بدانیم آقای محسن رضایی برای کشور، انقلاب و مکتب‌مان چه خدمت‌هایی کرده است.
وی در ادامه به جایگاه و رشادت خانواده‌های شهدا اشاره کرد و افزود: خانواده‌ی شهدا امروز هم بر اساس همان گفتمان مهدی و حمید باکری رفتار کرده و در منظومه‌ی فکری شهیدان باکری و تجلایی و امثال این شهدای والا مقام و بر اساس گفتمان شهدای دهه ۶۰ حرکت می کنند.
فرمانده سپاه عاشورا ضمن خیرمقدمگویی به میهمانانی که از استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت مهدی باکری آمده‌اند، گفت: از امام جمعه تبریز هم قدردانیم که همواره عنایت ویژه‌ای به این برنامه‌ها و یادواره‌های شهدا دارند.
وی تشریح کرد: از خداوند خواستاریم که به احترام پنج تن آل‌عبا، ما را در پیمودن راه و رسم شهدا شرمنده نکند و توفیق دهد تا این مسیر را همانند شهدا طی کنیم، چرا که برای تدوام انقلاب هیچ طریقی جز حرکت در مسیر شهدا نداریم.
گفتنی است، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت مهدی باکری در مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.