معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از بهره مندی 17 هزار و 500 نفر از دوره های آموزشی عمومی و تخصصی این واحد در سطح استان خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اکبر اسمعیلی افزود: از این تعداد فراگیر 14 هزار نفر فراگیران آزاد و 3 هزار و 500 نفر فراگیران قراردادی می باشد.
اسمعیلی گفت: معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی 200 عنوان دوره آموزشی عمومی و تخصصی از ابتدای سال تاکنون برگزار کرده است .
وی، به تشریح فعالیت‌های آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی پرداخت و گفت: آموزش‌های کوتاه‌مدت  جهاددانشگاهی در هشت مرکز آموزشی ارائه می‌شود که شامل دوره‌های عمومی و همچنین دوره‌های تخصصی در گروه‌های فنی-مهندسی، علوم انسانی، هنر، کشاورزی و پزشکی است.
اسمعیلی در خصوص خدمات آموزشی بلندمدت جهاددانشگاهی استان نیز خاطرنشان کرد: مرکز علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز با 18 کد رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی به ارائه خدمات آموزشی بلندمدت برای دانشجویان پرداخته و تلاش ما بر این است که رشته‌هایی که در جامعه و به ویژه در استان و شهر خود به آنها نیاز داریم، به صورت کاربردی و عملیاتی به دانشجویان ارائه دهیم تا بعد از فارغ‌التحصیلی بتوانند به نیازهای جامعه پاسخ دهند.
معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه دوره‌های تخصصی جهاددانشگاهی با هدف اشتغال‌زایی برگزار می‌شود، افزود: با گذراندن این دوره‌های آموزشی، دانشجویان و فراگیران می‌توانند برای خود کسب و کاری راه‌اندازی کرده و به سمت کارآفرینی حرکت کنند.
وی در خصوص آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان دولت در جهاد دانشگاهی نیز بیان کرد: مخاطب این آموزش‌ها، تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی هستند و می‌توانیم آموزش‌هایی که سازمان‌های دولتی در مورد آن اعلام نیاز می‌کنند را در قالب آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان دولت در جهاد دانشگاهی ارائه دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.