مجید خدابخش شامگاه سه شنبه در کارگروه هم اندیشی کار آفرینان و فعالان اقتصادی استان اظهارکرد: نباید با اتکا به تجربیات فردی در امر اقتصاد کار کرد بلکه در ترسیم مسیر توسعه اقتصادی باید از تجربه کسانی که این راه را با موفقیت طی کرده اند استفاده کنیم.
وی با تاکید بر ضرورت تخصص گرایی در عمل و گفتار توسط مدیران استان گفت: رفتار، دیدگاه و یک اظهار نظر صحیح می تواند امید بخش سرمایه گذاران و صنعت گران استان باشد و این موضوع اگر بالعکس باشد به ضرر استان خواهد بود.
خدابخش، با اشاره به ظرفیت های برجسته استان در بخش های اقتصادی و صنعتی ضمن یاد کردن از بزرگان صنعت استان گفت: خوشبختانه این استان بزرگان بسیاری را در عرصه تولید و اقتصاد داشته و دارد و ما برای استفاده از این توانمندی ها مسئولیت دبیرخانه کارگروه هم اندیشی کارآفرینان و فعالان اقتصادی را به فعالان این عرصه سپردیم و با تمام توان در برگزاری منظم و برنامه ریزی شده این کارگروه تلاش خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، این کارگروه با هدف بررسی برنامه های تخصصی از جمله ایجاد زمینه مشورتی و تخصصی در زمینه کار آفرینی و توسعه اقتصادی استان بوسیله شناسایی وضع موجود، تبیین وضع مطلوب و ترسیم نقشه راه حرکت از وضع موجود به سمت وضع مطلوب ،آسیب شناسی وضعیت اقتصادی صنعت و معدن استان ، اثربخشی برای افزایش درآمد سرانه و رشد سالانه تولید ناخالص داخلی تشکیل شده است.
6120/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.