خلیل قاسمی روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با هفته دولت، از 24 طرح کوچک، متوسط و بزرگ در هرمزگان با سرمایه گذاری هفت هزار و 840 میلیارد ریال بهره برداری می شود.
وی با بیان اینکه این طرح ها در بیشتر شهرستان های استان ایجاد شده، تصریح کرد : دامنه استقرار واحدهای صنعتی نباید به شهر بندرعباس محدود شود بلکه با مشوق های ایجاد شده، سراسر استان بخصوص نوار ساحلی شهرهای مختلف می تواند میزبان استقرار صنایع و ایجاد اشتغال برای مردم باشد.
قاسمی با اشاره به تلاش های ویژه دولت تدبیر و امید برای رفع مشکلات مختلف در حوزه صنعت و تجارت کشور، تصریح کرد : دولت دکتر روحانی در همین راستا توجه ویژه ای به جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد.
وی تاکید کرد: مجموعه دولت تدبیر و امید در تسهیل شرایط برای سرمایه گذاران جدی است و تاکنون تعداد قابل توجهی پرونده رفع مشکلات پیش روی تولید کنندگان استان به نتیجه رسیده است.
قاسمی با اشاره به ظرفیت های صنعتی هرمزگان و قابلیت صادرات عمده مواد صنعتی تولید شده در استان ، خاطرنشان کرد: شهرک های صنعتی استان بهترین ظرفیت های اقتصادی برای سرمایه گذاری و استقرار واحدهای صنعتی بخصوص صنایع پائین دستی و تبدیلی حوزه نفت، معدن ، فولاد و آلومینیوم است.
دوم تا هشتم شهریورماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام گذاری شده است.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.