رامین طباطبائی شامگاه سه شنبه در حاشیه فینال لیگ برتر بسکتبال در تبریز به خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه امسال لیگ خوبی برگزار شد، تیم های خوبی در این لیگ شرکت کردند و رقابت بین تیم ها بسیار نزدیک بود؛ حتی چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی راه یافتند بسیار بازی های نزدیکی داشتند و هیچ تیمی فکر نمی کرد که تیم برتر باشد.
طباطبائی خاطرنشان کرد: تیم شهرداری تبریز بهتر از بقیه تیم ها بازی کرد و در بازی های خود اشتباهات کمتری داشت و باید بگویم که به دلیل نزدیکی بازی ها، این نتیجه در بازی پنجم مشخص شد.
وی اظهار کرد: من به نوبه خودم به تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر تبریک می گویم که با ارائه بازی نزدیک و زیبا این لیگ را به اتمام رساندند و یک تبریک ویژه هم به تیم تبریزی می گویم که با تلاش بازیکنانش و هواداران پر شور خود به مقام قهرمانی دست یافتند.
وی ادامه داد: سعی می کنیم در لیگ برتر بعدی نقاط ضعف را برطرف کنیم و با قدرت بیشتری تیم ها را به لیگ برتر سوق دهیم.
رئیس فدراسیون بسکتبال کشور ایران یادآور شد: امیدوارم با توسعه سالن های استاندارد، لیگ های بعدی را ادامه داده و همچنین از مسئولان استان آذربایجان شرقی می خواهم که در کنار تیم قوی و با تجربه خود از سالن های استاندارد برخوردار باشند تا هواداران هم با حضور بیشتر خود بر زیبایی های بسکتبال در سطح استان بیافزایند.
وی در خصوص حضور بانوان وخانواده ها در سالن های ورزشی بسکتبال به خبرنگار ایرنا بیان کرد: ما در تهران با استقبال از خانواده بسکتبالیست ها و علاقه مندان به ورزش بسکتبال و با ایجاد محیطی سالم و امن، زمینه تماشای مسابقات بسکتبال را فراهم کرده ایم و امیدوارم هر استانی با برنامه ریزی مناسب بتوانند از خانواده ها استقبال کند زیرا 50 درصد جمعیت کشور و هر استانی را خانم ها تشکیل می دهند و باید شرایط حضور گرم خانواده ها را در سالن های ورزش بسکتبال ایجاد کنیم.
طباطبائی با اشاره به غیر استاندارد بودن سالن ورزشی شهید توانای شهرداری تبریز اضافه کرد: این سالن غیر استاندارد بوده و امکان حضور خانواده ها در سالن وجود ندارد و هر استانی با هماهنگی شورای امنیت استان باید شرایط امنی برای حضور خانواده ها را مهیا کند.
تیم بسکتبال شهرداری تبریز امروز با برتری 85 بر 73 مقابل تیم مهرام تهران قهرمان لیگ برتر 96 - 97 کشور شد.
خبرنگار: آب بسته** انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.