رییس شورای شهرستان تبریز تاکید کرد: پیشرفت علمی ایران پس از انقلاب اسلامی چشمگیر بوده است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در مراسم گرامیداست روز پرستار در مرکز آموزشی درمانی آیت‌الله طالقانی تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد:در طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران تبدیل به کشوری مستقل از نظر علمی، اقتصادی و عمرانی شده و شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در این حوزه‌ها بوده‌ایم. سیستم آموزشی ما یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های دنیا به شمار می‌آیدـ
وی افزود: امروزه بسیاری از رادیو داروها در داخل کشور و سازمان انرژی اتمی تولید می‌شوند. در حوزه‌ی سازندگی و عمرانی نیز پیشرفت‌هایی مثل پیشرفت مترو را داشته‌ایم که با همکاری قرارگاه خاتم، خط دو متروی تبریز به همان سرعت خط اول در حال اتمام است.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری در کشور گفت: به دلیل رکود در بازار مسکن و تحریم‌های مختلف با مشکلات بسیاری مواجه هستیم و به همت مردم، پیشرفت‌های زیادی خواهیم کرد. پیشرفت‌های کنونی با وضعیت موجود در سال ۵۶ که به عنوان دانشجو وارد دانشگاه شدم قابل مقایسه نیست و شاهد تحولات زیاد از نظر سخت افزاری و نرم افزاری هستیم. 
دبیری با بیان این که فعالیت‌های ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز، زمینه ساز تحول اساسی به خصوص در حوزه‌های عمرانی در این دانشگاه شده است، بیان کرد: اقدامات انجام شده در این دانشگاه در سطح استان و کشور نمونه بوده و کادر درمانی آن بازوان دانشگاه هستند. بر اثر تلاش مدیران و حمایت‌های دانشگاه، کیفیت خدمات ایمنی برخی مراکز این دانشگاه در حد بیمارستان‌های خصوصی است. مردم ما لیاقت دریافت بهترین خدمات پزشکی را دارند و امیدواریم در حوزه‌‌ی آموزش‌های پیشگیری و بهداشت نیز به درستی انجام وظیفه کرده و دست در دست هم ثمرات انقلاب اسلامی ایران را در سطح دنیا مطرح کنیم.
مراسم گرامیداشت روز پرستار در مرکز آموزشی درمانی آیت الله طالقانی تبریز برگزار و از پرستاران برگزیده تجلیل شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.