نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی برگزاری نمایشگاه‌های دائمی و موزه‌های دفاع مقدس را در شهرستان‌ها ضروری دانست. 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در مراسم یادواره شهدای شهرستان اهر، برگزاری بزرگداشت ها و یادواره های شهدا را در زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا کمترین اقدام در جهت ادای دین به آرمان‌های شهدا خواند.
وی گفت:  تجلیل از خانواده‌های شهدا، تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت است و ما نباید شهدا را از یادها ببریم بلکه باید با گرامیداشت یاد و ایثارگری‌های آنها، دین خود را نسبت به شهدا اداء کنیم، چرا که امنیت و آسایش امروز ما مدیون خون شهدا و ایثارگری های آنها بوده و هرآنچه امروز داریم از شهداست.
امام جمعه تبریز تأکید کرد: کسانی که در داخل و خارج از کشور علیه انقلاب و نظام اسلامی توطئه چینی می کنند، باید از خون شهدا خجالت بکشند. 
وی در ادامه به برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم نسل جدید و آنهایی که دوران 8 سال دفاع مقدس را تجربه نکرده اند با ایثارگری‌های شهدا بیشتر آشنا شوند و اردوی راهیان نور بهترین فرصت برای آشنایی بیشتر در فضای معنوی با ایثارگری‌های شهدا می‌باشد. 
حجت‌الاسلام آل هاشم، بصیرت، وحدت و اطاعت محض از مقام عظمای ولایت را از رموز اصلی استمرار و اقتدار انقلاب اسلامی عنوان و بر تلاش بیشتر مردم و مسئولان در این خصوص تأکید کرد. 
وی همچنین بر ضرورت خدمت رسانی بیشتر به مردم تأکید کرد و افزود: مردم انقلابی ایران هیچ وقت از انقلاب اسلامی دلزده و خسته نشده اند بلکه از برخی تبعیض و نا عدالتی ناراضی هستند. 
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی از آیت اله سید صادق آل محمد امام جمعه فقید و مردمی شهرستان اهر که در طول حیات پربرکت خود و مسئولیت های مختلف منشاء خدمات ارزشمند در منطقه بودند و مردم منطقه ارسباران و اهر خدمت صادقانه و فداکاری ان عالم فقید و مبارز را از یاد نخواهند برد. 
حجت‌الاسلام آل هاشم در سفر یک روزه خود به اهر ضمن حضور در گلزار شهدای اهر و قرائت فاتحه بر مزار شهدا در ادامه ضمن حضور در حوزه علمیه امام صادق اهر با طلاب این حوزه در محفلی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کردند.
 همچنین از عملیات ساخت حوزه علمیه خواهران اهر بازدید و در مراسم یادواره شهدای اهر شرکت کردند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.