مهران حاتمی شامگاه پنجشنبه با اشاره به بزرگی و با تجربه بودن تیم پالایش نفت آبادان به خبرنگار ایرنا گفت: تیم مقابل از چند مهره که در تیم ملی بازی می کنند برخوردار بود و بازیکنانم نشان دادند که هیچ چیز از این تیم کم ندارند.
حاتمی خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم بسکتبال شهرداری تبریز تداوم قدرتش را حفظ کند و در آینده به تیم بزرگی تبدیل شود.
وی در خصوص انجام بازی فینال اذعان کرد: ما در طول لیگ تمام سعی خود را بکار بستیم و تمرینات کافی را انجام دادیم و مطمئن هستم این بازی را هم مثل بازی های دیگر با موفقیت تمام خواهیم کرد.
حماد سامری، سرمربی تیم پالایش نفت آبادان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: پیروزی تیم بسکتبال شهرداری تبریز و صعود آن به فینال این دور از مسابقات را به تیم داوری این بازی و در کل به داوران ایران تبریک می گویم به دلیل اینکه در این بازی و بازی قبل اتفاقاتی رخ داد که هر طور مثبت نگاه می کنم نمی توانم هضم کنم.
سامری خاطرنشان کرد: در بازی قبل ما اعتراض نکردیم تا محترمانه با کمیته داوری در میان بگذاریم و در این بازی که دو ثانیه از بازی مانده بوده بازیکن تیم میزبان توپ را دریافت کرده و دو دریبل زده و با توجه به این که با ویدئو چک می توانستند بررسی کنند از آن هم سر باز زدند و برد ما را در ثانیه آخر به دلیل تساوی به وقت اضافی کشیدند و حتی خطاهایی را که روی تیم ما اتفاق می افتاد، داور بازی نمی گرفت.
وی در خصوص تیم بسکتبال شهرداری تبریز اظهار کرد: متاسفم برای مسئولان تیم تبریز و هواداران این بازی که با اسم هواداران تبریزی وارد سالن شده بودند به یکی از بازیکنان ما توهین می کردند و ما برای اثبات این موضوع فیلم در دست داریم که نباید این اتفاقات می افتاد و خواهان پیگیری این مسائل هستیم.
تیم بسکتبال شهرداری تبریز امروز پنجشنبه با برد 99 بر 92 از سد تیم پالایش نفت آبادان گذشت تا برای اولین بار در تاریخ بسکتبال استان به فینال این مسابقات راه پیدا کند.
خبرنگار: آب بسته**انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.