تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در هفته بیست و یکم لیگ برتر، میزبان نفت تهران است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، گسترش فولاد و نفت تهران با یکدیگر بازی می‌کنند.
 
این بازی از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه بنیان‌دیزل آغاز می‌شود و گسترش فولاد که در دو هفته اخیر به تساوی رسیده، میزبان نفتی است که با هومن افاضلی در سه بازی اخیر خود نباخته است.
 
گسترشی‌ها در نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر، دو برد، دو تساوی و یک باخت در کارنامه خود ثبت کرده‌اند و نفت نیز، دو برد، دو باخت و یک تساوی داشته است.
 
این دو تیم در دور رفت نیز به تساوی بدون گل رسیده‌اند. 
 
در حال حاضر گسترش فولاد با ۲۸ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفته و نفت تهران با ۲۰ امتیاز در رتبه سیزدهم حضور دارد.
 
گفتنی است؛ عزیز معبودی تنها محروم گسترش فولاد در این بازی است.
 
بر اساس اعلام کمیته داوران، یاسر همرنگ به همراه محمدرضا ابوالفضلی، علی دودانگه و حسین زیاری مسابقه فردا را سوت می‌زنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.