نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 230 میلیارد تومان برای بیمه زنان سرپرست خانوار خبر داد.
زهرا ساعی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با اشاره به لزوم توجه جدی دولت به مشکلات زنان سرپرست خانوار و تلاش برای افزایش رفاه این قشر، از اختصاص ۲۳۰ میلیارد تومان برای بیمه زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی خبر داد.
وی با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: یکی از مهم ترین مصوبات این کمیسیون در جلسه اخیر،  اختصاص پنج صدم درصد از سرجمع اعتبارات استان‌ها به امور زنان استانداری‌ها در تمامی استان هاست.
 وی با تاکید بر لزوم تصویب حکم فوق در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، افزود: تصویب این حکم و حمایت عملی از زنان سرپرست خانوار نقش بسیار مهمی در انسجام کانون خانواده و پیشگیری از آسیب های مختلف اجتماعی دارد و امیدواریم با تصویب این حکم و تلاش تمامی همکارانم در مجلس شورای اسلامی شاهد رفع مشکلات این حوزه در آینده ای نزدیک باشیم.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تلاش می کنیم در برنامه ششم توسعه نیز موضوع توجه به زنان سرپرست خانوار بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: بخشی از بودجه ۹۷ در مورد بحث بیمه زنان سرپرست خانوار با تلاش بنده و همکارانم در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصویب و به کمیسیون تلفیق ارسال شده و در کمیسیون تلفیق نیز با تلاش و پیگیری جدی نمایندگان به تصویب رسید.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.