محمد کریم زاده روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا ادامه داد: این میزان اعتبارات در حوزه های ازدواج ، اشتغال و جذب منابع مردمی می باشد.
وی با بیان اینکه رتبه اول کشوری در وصول مطالبات را داریم، افزود: اعطای اعتبارات بر حسب برش جمعیتی بود و تبریز بیشترین مطالبات و پرداخت اعتبارت را به خود اختصاص داده است.
کریم زاده رویکرد صندوق در سال جاری را محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: اعتبارت بر اساس طرح محور از 300 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال برای هر طرح شناور است.
وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان شرقی با رویکرد حمایت از کسب و کارهای خرد و متوسط با مجوز بانک مرکزی فعالیت می کند و ارائه مشاوره های شغلی و تامین مالی کسب و کارهای خرد و متوسط با اولویت روستایی و مناطق محروم از عمده رسالت های صندوق است.
وی گفت: حمایت از زنان سرپرست خانواده در قالب مشاغل خانگی و صندوق های خرد بانوان روستایی از جمله فعالیت های صندوق است و با ساماندهی 34 صندوق بانوان توانسته ایم فعالیت های بخش بانوان را در روستاها مورد حمایت خود قرار داده و برای آنها درآمد و شغل ایجاد کنیم.
کریم زاده افزود: حمایت از طرح های دانش بنیان با رویکرد حمایت از نخبگان در قالب طرح های کسب و کار در صندوق دنبال می شود تا ایده های عملیاتی دانشمندان جوان کشور به تولید عملی برسد.
وی همچنین گفت: حمایت از زنجیره های تولید و خوشه های کسب و کار به منظور تکمیل زنجیره تولید و ارتقای ارزش افزوده کالا در سطح مشاغل خرد و متوسط یکی از عمده هدف های صندوق است.
وی اضافه کرد: حمایت از صنایع بومی روستاها و توانمندسازی روستائیان در قالب طرح یک روستا یک محصول با حفظ بافت اصیل روستایی پیگیری می شود و روستای گل قاسم بستان آباد از نمونه های بارز استان و نشانگر رویکرد محرمیت زدایی صندوق در روستاهاست.
خبرنگار: علی کبیر ** انتشار: پرویز انصاری
7239/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.