بهمن حسین زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد: برای حمایت از کسب و کارهای نوپا در حوزه ICT و حمایت از ایجاد اشتغال در این حوزه ، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مجوز کمیته بررسی و اعطای وام وجوه اداره شده را از ستاد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گرفته است.
وی به همین منظور از جوانان و استارت آپ ها و فعالین حوزه ICT خصوص تولیدکنندگان محتوا ، اپلیکیشن ها و بازی های رایانه ای دعوت کرد تا در این فراخوان ثبت نام کرده و از تسهیلات کم بهره برخوردار شوند.
وی اظهارکرد: برای این منظور کمیته ای با حضور متخصصان و استادان دانشگاهی تشکیل شده است و پس از بررسی طرح ها از نظر فنی و اقتصادی و مصوب کردن طرح ها نسبت به اعطاء تسهیلات از طریق بانک عامل ( پست بانک ) اقدام می شود .
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: به منظور بهره مندی از تسهیلات، متقاضیان ابتدا نسبت به ثبت فرم طرح کسب و کار (BP) اقدام و کد پیگیری طرح خود را دریافت کنند.
حسین زاده تاکید کرد: تکمیل تمامی مراحل طرح کسب و کار به منظور ثبت نام در تسهیلات ضروری است و بدون تکمیل تمامی مراحل امکان ثبت نام نهایی وجود ندارد.
وی اعلام کرد: متقاضیان برای ثبت نام می توانند به نشانی اینترنتیhttp://ees.ict.gov.ir/web/loan/home
و یا به پایگاه اینترنتی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان شرقی به نشانی https://tabriz.ict.gov.ir مراجعه کنند.
خبرنگار و انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.