فرماندار اهر ایجاد شهرک دامپروری را در این شهرستان ضروری برشمرد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، زاهد محمودی درجمع خبرنگاران گفت: شهرستان اهر یکی از قطب های دامپروری و دامداری در استان آذربایجان شرقی بوده که لازم است در جهت حمایت از تولید کنندگان دامی این منطقه شهرک دامپروری ایجاد شود.

وی افزود: میدان دواب شهرستان اهر یکی از پروژه های مهم دولت در جمع آوری چوبداران و عرضه کنندگان دامی شهرستان و منطقه بوده که این پروژه عظیم می تواند یکی از مکانهای ایجاد کشتارگاه صنعتی و شهرک دامپروری نیز محسوب شود و در این راستا باید کارشناسی و مطالعه دقیق صورت گیرد.

محمودی ایجاد کشتارگاه صنعتی را نیز یکی از اساسی ترین نیاز شهرستان و منطقه در ایجاد اشتغال و همچنین تولید گوشت تازه و عدم انتقال دام به مناطق دیگر برای کشتار برشمرد و و بر لزوم ایجاد کشتارگاه صنعتی در کنار میدان دواب تأکید کرد.

وی در ادامه بر لزوم انتقال مشاغل مزاحم و زیان آور در داخل شهر به بیرون از محدوده شهری تأکید کرد و افزود: باید مشاغل مزاحم در داخل شهر که موجب آزار و اذیت مردم می شود به بیرون از شهر انتقال یابد.

فرماندار اهر بر حل سریعتر مشکل میدان دواب این شهرستان تأکید کرد و افزود: امیدواریم با پیگیری های مسئولین، هیئت مدیره تعاونی و متخصصان هرچه سریعتر باعث حل مشکل این میدان شده و در آینده نزدیک شاهد رونق این میدان و ایجاد اشتغال در آن باشیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.