به گزارش ایرنا، حسن یحیوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح به طول 34 کیلومتر با سرمایه گذاری 3000 میلیارد ریالی شرکت ملی مس ایران و نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان با 43 درصد پیشرفت درحال اجراست.
وی خاطر نشان کرد: هم دولت تدبیر و امید و هم آقای استاندار به دلیل نیاز شهرستان به این طرح، توجه ویژه ای دارند و در تلاش هستیم هرچه سریع تر این طرح به اتمام برسد.
فرماندار ورزقان با اشاره به اینکه در تامین اعتبار هیچ مشکلی نداریم، افزود: شرکت ملی مس برای هر ماه روند این طرح تا سقف 100 میلیارد ریال آماده پرداخت به پیمانکاران است که به دلیل ناهماهنگی های موجود با مشاوران و اداره کل راه و شهرسازی پیشرفت طرح به کندی انجام می گیرد.
وی با تاکید بر اینکه طبق قرارداد قرار است تا پایان سال آینده این طرح به پایان برسد،گفت: متاسفانه 25 درصد از تعهد بعضی پیمانکاران عقب هستند و تلاش می کنیم تا پایان امسال مشکلات ارزیابی و تملک نقاط مانده مسیر طرح مرتفع گردد.
این طرح با سرمایه گذاری شرکت ملی مس ایران چند سالی در حال اجراست و اتمام این طرح در رونق اقتصادی و توسعه شهرستان ورزقان با وجود معادن مهم مس و طلا و همچنین مناطق گردشگری زیاد این شهرستان نقش مهمی دارد.
شهرستان ورزقان با 53 هزار نفر جمعیت در 75 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: جمال سعادت پور ** انتشار: رستگار
7235/6132/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.