تیم والیبال شهرداری تبریز به پلی‌آف لیگ برتر صعود کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، در ادامه دیدار های هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال در دیداری که با تاخیر شروع شد تیم‌های ساری ۲۱ و شهرداری تبریز در سالن شهید رسول حسینی به مصاف هم رفتند که در پایان تبریزی ها در ادامه بردهایشان سه بر صفر رقیب ته جدولی خود را شکست دادند تا ضمن تثبیت جایگاهشان در رده دوم، عملا صعودشان به پلی آف را قطعی کنند.
 
شاگردان عادل بناکار ست‌های بازی را با امتیاز های ۱۸-۲۵، ۱۷-۲۵ و ۲۲-۲۵ به سود خود تمام کردند تا با 13 برد و سه باخت امتیازاتشان را به عدد ۳۴ برسانند.
 
ساری ۲۱ دوازده امتیازی هم با چهار برد و دوازده شکست در همان رده یازدهم باقی ماند تا شانس این تیم برای صعود به پلی آف کمرنگ تر شود.
 
گفتنی است؛ شهرداری تبریز روز یکشنبه (24 دی ماه) در سالن شهید اقدمی و در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، میزبان رعد پدافند کاشان خواهد بود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.