رامین بابایی یکشنبه شب پس از پایان بازی در مقابل شهرداری تبربز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به باخت تیمش در این بازی گفت: نتوانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم ولی باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که تیم شهرداری تبریز از بازیکنان با تجربه و خوبی بهره می برد.
وی افزود: شهرداری تبریز در این بازی تنها برای برد حاضر شده بود و با وجود تمام تلاشی که برای برد انجام دادیم، نتوانستیم بر شهرداری تبریز غلبه کنیم.
سرمربی تیم هاوش افزود: تیم شهرداری تبریز با داشتن بازیکنان قوی در سرویس و دفاع، واقعا مارا اذیت کرد و البته این را هم باید در نظر داشت که بضاعت تیم هاوش گنبد در همین حد است.
بابایی درخصوص وضعیت پرداختی های اعضای تیمش تصریح کرد:30 درصد از مبلغ قرارداد تیم پرداخت شده مابقی نیز بصورت چک در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و قرار است در هفته بعد نقد شود.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز نیز در مصاحبه پس از بازی گفت: باید به تماشاچیان پرشور گنبدی خسته نباشید و به بازیکنان غیرتمند گنبدی خداقوت گفت.
عادل بناکار افزود: تجربه نشان داده که بازی کردن در گنبد واقعا سخت است و ما هم روز دشواری را پشت سر گذاشتیم.
وی افزود: در دو بازی قبل در مقابل پیکان و سایپا نتوانسته بودیم بازی خوبی از خود ارائه دهیم و بچه های تیم هنوز روحیه اصلی خود را پیدا نکرده بودند و به همین دلیل انتظار داشتیم سختی بیشتری را نیز در این بازی متحمل شویم.
وی افزود: بازیکنانم در گیم اول کمی سردرگم بودند ولی با گذشت بازی توانستند خود را پیدا کرده و نبض بازی را در دست بگیرند.
بناکار با اشاره به وضعیت تیم خود افزود: از آنجایی که رتبه دومی خود را از دست داده بودیم، در این بازی محکوم به برد بودیم تا بتوانیم با امید به بازی های دیگر لیگ، به جایگاه دومی خود بازگردیم که با تلاش همه اعضای تیم به این مهم دست یافتیم.
به گزارش ایرنا، بازی دو تیم هاوش گنبد و شهرداری تبریز در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور ، یکشنبه شب در گنبدکاووس با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم شهرداری تبریز به پایان رسید.
9433/1860
خبرنگار: علی اصغر قزل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.