به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز چهارشنبه در حاشیه اهدای جام قهرمانی به تیم مس سونگون، در جمع خبرنگاران افزود: تبریز ظرفیت های زیادی دررشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال و فوتسال کشور دارد و ما تلاش می کنیم از این امکانات و پتانسیل ها نهات بهره برداری را بکنیم.
وی با تبریک قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر باشگاه های کشور به دست اندرکاران و بازیکنان و کادر فنی این تیم، اظهار کرد: این قهرمانی مبارک مردم آذربایجان و تبریز باشد و بدون تردید این عنوان برازنده و شایسته ورزش این خطه است.
وزیر ورزش و جوانان کشورمان در آئین اهدای جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به تیم مس سونگون سخنرانی نداشت و گفت و گوی وی با خبرنگاران حاضر در این برنامه نیز به دلیل عجله وی و همراهانش برای رسیدن به فرودگاه تبریز، بسیار کوتاه بود.
به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان همراه با رئیس فدراسیون فوتبال برای اهدای جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز به تبریز سفر کرد.
وزیر ورزش و جوانان کشورمان همچنین در این سفر با استاندار آذربایجان شرقی نیز گفت و گوی خصوصی داشت که گفته می شود موضوع آن بررسی چگونگی مشارکت وزارت ورزش و جوانان در رویداد بین المللی تبریز 2018 بود.
خبرنگار: مهدی آب بسته ** تنظیم: مرتضائی**انتشار: عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.