مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی گفت: حضور جهادگران بسیجی در مناطق زلزله زده و کمک آنها به خانواده های آسیب دیده، موجب التیام دردهای مردم منطقه  و تسریع در روند امداد رسانی می‌شود.

سرهنگ پاسدار جعفر رزمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی در ثلاث باباجانی خاطر نشان کرد: نیروهایی متشکل از بسیج مردمی، ادارات،  دانشجویی و سایر اقشار مردم بعد از وقوع زلزله با حضور در منطقه های مختلف استان کرمانشاه به کار امداد رسانی مشغول شدند و در کارهای بهسازی منطقه و کانکس گذاری فعالیت کردند.
 وی خاطرنشان کرد: مردم نوع دوست آذربایجان شرقی، ۱۰۵ کامیون مواد غذایی شامل مواد خوراکی به میزان یکهزار تن و مقداری فنس برای حصار کشی اماکن زلزله‌زده و سایر ملزومات زندگی به این منطقه ارسال کرده اند.
وی اظهارکرد: ۱۳ روستای بخش مرکزی منطقه ثلاث بابا جانی که در حوزه کمک رسانی سپاه عاشورا واقع شده، جزو مناطق صعب‌العبور بوده و کار امداد رسانی به این روستاها یک کار جهادی و شبانه روزی است.
سرهنگ رزمی افزود: کارهای عمرانی  انجام گرفته در این ۱۳ روستا ، برای ۲۵۰۰ نفر و ۷۰۰ خانوار  شامل تهیه ۷۹ کانکس،۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۲۶ دستگاه حمام موقت است.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان هشترود نیز به خبرنگار ایسنا گفت: یک تیم بسیجی متشکل از بسیج ادارات، گردان امام حسین( ع)، بهداشت، دانشجویی و سایر، برای امداد رسانی به مدت ۱۰ روز در مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی حاضر شدند و به کمک مردم و حادثه دیدگان پرداختند.
سروان رسولی نژاد یاد آور شد: مردم نوع دوست و ولایتمدار هشترود مانند سایر ملت بزرگوار ایران اسلامی به کمک زلزله زده گان شتافتند و پانزدهمین محموله خود را همراه اکیپ امدادی به منطقه های حادثه دیده فرستادند تا آلامی بر درد های بی پایان آنها باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.