به گزارش ایرنا، ایرج شهین باهر روز یکشنبه در آئین تودیع و معارفه شهرداران پیشین و جدید تبریز افزود: با همراهی و همگرایی، موانع را از پیش روی بر می‌ داریم و در این راه تمام تلاش خود را برای زودن زمینه‌های فساد و تخلف در مجموعه شهرداری به کار خواهیم بست.
وی، تحقق تنها 55 درصدی بودجه در هفت ماه گذشته و هزینه 73 درصدی بودجه جاری را از جمله مشکلات شهرداری تبریز بیان کرد و در عین حال، گفت: این مشکلات هیچ ‌یک نخواهد توانست باعث دلسردی ما شود.
شهردار جدید تبریز گفت: با تمام وجود و جدیت و با تاسی از فرامین تاریخی حضرت علی(ع) در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار، تمام توان خود را وقف خدمت به شهر و شهروندان خواهم کرد.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: کلانشهر تبریز به یک میدان بزرگ در مرکز شهر نیاز دارد و مدیریت جدید شهری باید در این زمینه اقدام اساسی بکند.
محمدحسین فرهنگی افزود: یکی از خلاء های مهم تبریز نبود میدان مرکزی مهم در مرکزیت شهر است که بتواند به اجتماعات، نمایشگاه ها، میتینگ ها و ابراز وجود شهروندان پاسخ داده و آنان را میزبانی کند.
وی اظهار کرد: ما در تبریز به محلی نیاز داریم تا مردم در جشن ها، شادی ها و تظاهرات ها بتوانند در آن اظهار وجود کنند و طراحی و مطالعه برای اجرای ساخت چنین میدانی توسط شهرداری لازم و ضروری است.
فرهنگی ، رویداد تبریز 2018 را بهترین فرصت برای مشارکت همگانی برای بهره برداری بیشتر از این موقعیت خواند تا سکوی حرکتی جدید شهر تبریز به سوی توسعه صنعت گردشگری بشود.
وی ادامه داد: در صورت اجرای مدیریت موفق در شهرداری، چهار سال آینده سکوی حرکتی جدیدی برای توسعه و پیشرفت تبریز خواهد بود.
فرهنگی از شهردار جدید تبریز به عنوان فردی متخصص و با انگیزه یاد کرد و گفت: جوان بودن، داشتن تجربه و تخصص مرتبط با شهرسازی، حضور در نظام مهندسی، عضویت در شورای شهر دوره چهارم و تعلق خاطر داشتن به تبریز از ویژگی های تاثیرگذار شهردار جدید تبریز است.
به گزارش ایرنا، شهردار جدید تبریز پس از کش و قوس های فراوان اعضای شورای اسلامی در دوم مهر ماه امسال انتخاب شد.
رقابت برای کسب مسئولیت شهرداری تبریز در نشست فوق شورای اسلامی بین ایرج شهین باهر و مهدی سلیمان پور انجام شد که در نهایت شهین باهر با کسب 7 رای از مجموع 13 رای به عنوان پنجاه و ششمین شهردار تبریز برگزیده شد.
شهین‌باهر در سال 1351 شمسی در تبریز متولد شد و لیسانس عمران خود را در سال 1375 اخذ کرد و هم اکنون دانشجوی دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری است.
وی دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی پایه یک شهرسازی و اشتغال به کار مهندسی پایه یک عمران است.
ریاست سازمان نظام مهندسی آذربایجان شرقی طی دو دوره، عضویت در شورای اسلامی شهر تبریز در دور چهارم و شهرداری باسمنج از جمله فعالیت های شاخص مدیریتی وی بوده است.
شهین باهر، فردی متخصص در حوزه شهرسازی است؛ پیش از وی صادق نجفی به مدت چهار سال سکان مدیریت کلان شهر 1.8 میلیون نفری تبریز را به عهده داشت.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشار: عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.