بر اساس اعلام پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز، 10 استاد دانشگاه تبریز در جمع دانشمندان یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رئیس دانشگاه تبریز در این خصوص گفت: بر اساس اطلاعات استخراج شده از این پایگاه علمی معتبر جهان، 10 محقق دانشگاه تبریز در جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.
 
محمدرضا پورمحمدی گفت: «دکتر علیرضا ختایی» در حوزه‎ی شیمی و مهندسی، «دکتر سیامک طلعت اهری» در حوزه‌ی مهندسی و علوم کامپیوتر، «دکتر ابراهیم بابائی»، «دکتر سعید زینالی هریس»، «دکتر سید محمد سید محمودی»، «دکتر محمد امجدی»، «دکتر سید حسین حسینی» و «دکتر مرتضی یاری دریامان» در حوزه‌ی مهندسی، «دکتر بابک قنبرزاده» در حوزه‌ی علوم کشاورزی و «دکتر جلال شیری» در حوزه‌ی علوم کامپیوتر از این دانشگاه به عنوان طلایه داران علم ایران در جهان انتخاب شده‎‌اند.
 
وی افزود: تعداد ارجاعات و استنادهای صورت گرفته به پژوهش‌های این محققان در ۱۰ سال اخیر از جمله معیارهای این انتخاب بوده است.
 
 
وی خاطرنشان کرد: در اعلام قبلی پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) نیز پنج استاد دانشگاه تبریز در جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا قرار داشتند.
 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.