به گزارش ایرنا، فیروز کریمی عصر روز پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل سایپا گفت: از زدن سه گل به یکی از تیم های بالای جدول خوشحالیم اما تعویض های اجباری ما را از روند یک بازی خوب خارج کرد .
وی با اشاره به اینکه بعد از مصدومیت آندو تیموریان، هافبک جایگزین نداشتیم گفت: ما در نیمه دوم مجبور شدیم سامان نریمان جهان را در پست هافبک دفاعی بکار بگیریم و پس از آن هم مجبور شدیم رضا خالقی‌فر را تعویض کنیم و این اتفاقات باعث شد که در روند خوب بازی وقفه ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: می‌خواستیم بازیکن‌ها از برد نیمه نخست سیراب نشوند اما تعویض های اجباری ما را از این خواسته دور کرد.
کیریم با اشاره به امروز تیموریان عملکرد خوبی داشت و به خاطر دو تعویض اجباری که داشتیم نتوانستیم او را تعویض کنیم تا استراحت کند، ادامه داد: در ابتدای فصل گفته بودم اگر زمان بهبودی تیموریان و فخرالدینی زیاد شود آنها را از لیست خارج می‌کنیم اما آنها کم‌کم به تیم رسیدند.
وی افزود: در بازی امروز ترکیب فرهادی و تیموریان هم خیلی به ما کمک کرد.
کریمی در رابطه با صحنه پنالتی که داور به نفع تیم سایپا گرفت، گفت: من از صحنه دور بودم و نمی‌توانم نظر دهم و کارشناسان باید در رابطه با این پنالتی قضاوت کنند.
وی با بیان اینکه بازی امروز غیر از یک مورد صحنه مشکوکی نداشت، گفت: اعتراضی به قضاوت بازی ندارم .
سرمربی تیم گسترش فولاد در ادامه با بیان اینکه امروز بازی خوبی انجام دادیم، گفت: تمرکز ما به بازی با پدیده خواهد بود و باید روی ضد حملات بیشتر کار کنیم.
مربی تیم فوتبال سایپا هم در نشست خبری پس از این دیدار با انتقاد از داور دیدار قبلی تیمش برابر سیاه‌جامگان گفت: کرمانشاهی داور آن دیدار با اخراج یکی از بازیکنان و سرمربی تیم ما موجب شد تا امروز با تیم نصفه و نیمه به مصاف گسترش فولاد تبریز بیاییم.
محمد دایی با تاکید به اینکه وجود و همراهی علی دایی برای تیم روحیه است، گفت: نیمه اول بازی امروز خوب نبودیم چون از دقیقه 70 بازی قبل 10 نفره بازی کردیم و بازیکنان ما با خستگی بازی قبلی در دیدار امروز حاضر شدند.
وی با بیان اینکه گل اول بازی امروز را در نتیجه اشتباه داوری خوردیم، گفت: از داوری امروز راضی نیستیم .
دایی با اشاره به اینکه 60 درصد بازی امروز را در اختیار داشتیم، تاکید کرد: نیمه اول بازی امروز به گسترش نباختیم به اشتباه داوری بازی قبل باختیم.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص نبود محمدرضا اخباری در لیست 18 نفره بازی امروز، دلیل غیبت دروازه بان تیمش را مصدومیت عنوان کرد و گفت: هر چند این بازیکن نسبت به سال قبل افت کرده است ولی هنوز جزو بهترین هاست و لیاقت حضور در کادر تیم ملی را دارد.
گسترش فولاد تبریز در بازی امروز از هفته چهاردهم لیگ برتر با نتیجه سه بر یک سایپا را شکست داد.
خبرنگار: مهدی آب بسته ** انتشار: پرویز انصاری
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.