به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی روز یکشنبه در همایش بزرگ بسیجیان شهرستان عجب شیر افزود: یکی از نعمت های نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت است و نقش بسیجیان در این عرصه بسیار بوده و نقش آفرینی ها و حماسه سازی های بسیجیان ضامن استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی اضافه کرد: تفکر بسیجی در بسیاری از کشورهای جهان در حال گسترش است به صورتی که مردم سوریه، لبنان، عراق و همچنین غزه با تفکر بسیجی در برابر استکبار جهانی ایستاده اند.
شربیانی ادامه داد: بسیجیان همان کسانی هستند که در جنگ هشت ساله که طولانی ترین جنگ قرن بود با تمام توان ایستادگی کرده و برغم کارشکنی های غرب، پیروزی های چشمگیری به دست آوردند و البته این نام مقدس در مورد کسانی که در برابر جنگ نرم ایستاده اند نیز صدق می کند.
وی گفت: نیروهای ﺑﺴﯿﺞ ﻣﺮدﻣﯽ در دفاع مقدس که نماد پایداری و استقامت در برابر دشمنان نظام و انقلاب بود از دل هیات ‌های مذهبی و مساجد بیرون آمده و این افراد در حال حاضر نیز در تمام صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی جامعه، ‌بسیار تأثیرگذار هستند.
فرمانده سپاه ناحیه عجب شیر نیز افزود: بسیج نمادی از اقتدار و شجاعت در سراسر جهان است و امروز پنج آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج مردمی به دستور امام خمینی(ره) کلیه بسیجیان شهرستان عجب شیر در هر قشری از جامعه از زن و مرد در تجمعی عظیم شرکت کرده و باری دیگر به ملت‌‌ های جهان نشان دادند که بسیج با اقتدار و باشکوه ‌تر از همیشه در صحنه حضور دارد.
سرهنگ محمد رضا هنرور گفت: حضور پرشور بسیجیان در تمام عرصه‌ ها موجب ناامیدی دشمن می‌ شود و بواسطه همین حضور دشمنان نخواهند توانست به توطئه ‌ها و نقشه‌های شوم خود دست پیدا کنند.
وی با اشاره به اینکه بسیج نماد عظمت ملت است افزود: بسیجان نماد مقاومت در مقابل دشمنان هستند و نتیجه این مقاومت دستاوردهای بزرگی است که جهانیان را متحیر کرده است.
تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان فعال از دیگر بخش های این همایش بود.
خبرنگار:شهرام ناعم وند**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.