به گزارش ایرنا، در آیینی نمادین که به همین مناسبت روز شنبه در آموزشگاه شهید تیموری باحضور مسئولان برگزارشد، امام جمعه گناوه گفت: برقراری امنیت و آرامش در کشور مدیون و مرهون جانفشانی و ایثارگری شهدای والامقام از جمله دانش آموزان رزمنده ای است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه از میهن و انقلاب دفاع کردند.
حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی افزود: به منظور تربیت و تعلیم نسل آینده چهار گروه شامل مسئولان، والدین، معلمان و خود دانش آموزان نقش مهم دارند که باید برای آن اهمیت خاص قایل شوند.
وی گفت: دانش آموزان با تلاش و بستری که مسئولان برای تحصیل آنان فراهم کردند در کسب علم و دانش مجدانه بکوشند.
فرماندارگناوه گفت: دانش آموزان رزمنده دوران دفاع مقدس با ایثار و فداکاری در جبهه های جنگ تحمیلی زمینه و امنیت لازم را برای تحصیل دانش آموزان نسل بعد از دفاع مقدس فراهم کردند.
سیدعلی پاک نژاد افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه خاصی به ارتقای علم آموزی دانش آموزان و افزایش فضاهای آموزشی در کشور بویژه این شهرستان شده است.
وی گفت: باوجود خدمات و زمینه های فراهم شده برای تحصیل دانش آموزان، آموزش وپرورش نیاز به حمایت و تغییر و تحولات و به روز رسانی باتوجه به تحولات جامعه دارد.
مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: با برنامه ریزی و فراهم کردن زمینه های لازم در سال تحصیلی جدید 128 مدرسه در سطح این شهرستان پذیرای 18 هزار دانش آموز است.
اسکندر احمدی افزود: توجه همه جانبه به امر تعلیم و تربیت و بارور کردن استعدادهای دانش آموزان در سرلوحه کاری آموزش وپرورش قرار دارد که برای تحقق آن به همکاری والدین و مسئولان نیاز است.
در این آیین برنامه های متنوعی شامل مداحی، روایت خاطرات جبهه های جنگ توسط یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و برپایی نماز شکر دانش آموزان بمناسبت بازگشایی مدارس برگزار شد.
شهرستان گناوه با 103 هزار نفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.