رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خطاب به تیم‌های بهداشتی و درمانی اعزامی به کرمانشاه تأکید کرد: تجارب امداد رسانی در زلزله‌ی کرمانشاه در قالب کتابچه‌ها چاپ شود.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، محمد حسین صومی در مراسم بدرقه‌ی کاروان تیم‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به مناطق زلزله‌زده‌ی کرمانشاه با قدردانی از مشارکت خیرخواهانه‌ و داوطلبانه‌ی تیم‌های بهداشتی و درمانی اظهار کرد: آذربایجان شرقی با توجه به توانمندی‌های خوبی که دارد همیشه در کارهای خیر پیش قدم بوده است.
وی با اشاره به حضور دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مناطق زلزله‌زده افزود: در همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله برای امدادرسانی و حضور در مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کردیم و ما اولین دانشگاه غیر منطقه‌ای بودیم که بلافاصله در منطقه‌ی سرپل ذهاب حضور پیدا کردیم.
وی ادامه داد: بر اساس دیدگاه وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی توانمند در امدادرسانی و مدیریت حوادث باید در مناطق زلزله‌زده حضور می‌یافتند که بر اساس توافق، بعد از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به عنوان دومین دانشگاه در منطقه حضور یافتیم.
صومی بیان کرد: تیم‌های بهداشتی و درمانی اعزامی از 4 الی ۱۱ آذر ماه در پنج منطقه‌ی زلزله‌زده حضور یافته و امدادرسانی می‌کنند.
به گزارش ایسنا،۱۷۱ تیم بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرحله‌ی دوم امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده‌ی غرب کشور را از چهار الی یازدهم آذرماه آغاز خواهند کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.