دکتر چنگیز آزادی به نمایندگی از تیم جراحی قلب دانشگاه علوم پزشکی زاهدان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مجموعه پزشکان فوق تخصص جراحی قلب، بیهوشی قلب، کارشناسان اتاق عمل، هوشبری و کادر پرستاری جراحی قلب زاهدان آماده ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به زلزله زدگان غرب کشور هستند.
وی گفت: جراحان قلب دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آماده اند تا در صورت اعلام نیاز وزارت بهداشت و مرکز اورژانس کشور به مناطق زلزله زده بروند.
وی افزود: این تیم انجام بیش از هزار و 400 مورد عمل جراحی قلب باز، تروما، ناهنجاری های مادرزادی، انواع تومورها و سایر اعمال فوق تخصصی در ناحیه پریکارد قفسه صدری و عروق بزرگ را در کارنامه دارد.
دکتر آزادی اظهارداشت: همچنین جراحان قلب دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آمادگی دارند در صورت اعزام بیماران نیازمند عمل جراحی قلب به سیستان و بلوچستان در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع)زاهدان خدمات فوق تخصصی مورد نیاز را به این عزیزان ارائه دهند.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند.
این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.
شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده از ستاد مدیریت بحران کشور، تاکنون در این زمین لرزه 432 نفر جان باخته و 9397 نفر زخمی شده اند.
3042** 3213 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.