حسن حاجی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به گلایه های مردم نسبت به وجود برخی مشکلات در واگن های این قطار، بازسازی و مناسب سازی آن در دستور کار راه آهن قرار گرفت و به زودی و پس از رفع نواقص و مشکلات به ناوگان ریلی بازخواهد گشت.
وی ادامه داد: این اقدام در راستای جلب رضایت مردم و مسافران و رفع نواقص موجود در این قطار توسط شرکت راه آهن جمهوری اسلامی انجام می شود.
وی با اشاره به وجود برخی انتقادها در خصوص حذف احتمالی برخی قطارهای مسافری در مسیر مراغه - تهران اضافه کرد: این اظهارات شایعه بوده و هیچ قطاری در این مسیر حذف نشده و سهمیه موجود برای مسافرگیری از این ایستگاه به قوت خود باقی است.
وی گفت: هم اکنون 2 قطار به صورت روزانه و رفت و برگشت در مسیر مراغه - تهران فعال بوده و به دلیل بازسازی قطار سریع السیر، مسافران می توانند تا اتمام عملیات نوسازی از قطار سریع السیر تبریز - تهران استفاده کنند.
حاجی زاده با اشاره به خدمات دهی به زائران مشهد مقدس از طریق ناوگان ریلی در ایستگاه مراغه افزود: در حال حاضر 2 قطار در هفته به مسافران این مسیر خدمات ارایه می کند.
وی ادامه داد: رویکرد اصلی راه آهن به عنوان یکی از مهم ترین ارکان حمل و نقل کشور، خدمات رسانی مناسب به آحاد جامعه بوده و در این راستا، ارائه خدمات رفاهی به مسافران از اولویت های ناوگان ریلی است.
وی اضافه کرد: ایستگاه راه آهن مراغه با قدمت بیش از 60 ساله و ارایه خدمات به مسافران مراغه - تهران با ظرفیت 32 واگن در روز، نقش مهمی در حمل و نقل مسافری منطقه ایفا می کند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.