نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در جزوات و برنامه‌های رویداد تبریز 2018، فقط مقدار بودجه استانی، تعداد جلسات و دستورالعمل‌های کلی به چشم می‌خورد، گفت: در این‌ برنامه‌ها تاکنون برنامه‌ی عملیاتی برای تبریز 2018 مشاهده نکرده‌ام.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، شهاب الدین بیقدار در جلسه ستاد استانی تبریز 2018 با اشاره به این‌که برای برگزاری بخش‌های مختلف رویداد تبریز 2018 رهبر و فرماندهی وجود ندارد، گفت: در نمایشگاه مطبوعات تهران اثری از تبریز 2018 به چشم نمی‌خورد و در کل مشخص نیست که چه کسی اطلاع رسانی و دیگر قسمت‌های مختلف این رویداد را بر عهده دارد.
وی در ادامه تاکید کرد: مسئولان باید هرچه سریع‌تر بودجه دقیق تبریز 2018 را مشخص کنند تا در جلسه‌ای که با معاون اول رئیس جمهور خواهیم داشت، این موضوع نیز بررسی شود.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود از نبود بخش خصوصی در جلسات انتقاد کرد و افزود: از بخش خصوصی باید در جلسات دعوت شود تا خود در مورد برنامه‌ها نظر بدهند و در پی آن تعهد و مسئولیت قبول کنند.
بیمقدار تبلیغات را بخش مهم این رویداد دانست و پیشنهاد کرد که حتی رانندگان کامیون‌ها هم می‌توانند بنر تبریز 2018 را بر روی ماشین خود برای معرفی هرچه بیشتر این شهر نصب کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.