استاندار آذربایجان‌ شرقی از شهرک صنعتی غرب تبریز و چهار واحد مستقر در این شهرک‌ها بازدید کرد و در جریان مشکلات این واحد ها قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌ شرقی، مجید خدابخش در راستای حمایت از تولید و اشتغال با حضور در شهرک صنعتی غرب تبریز از واحد های تولیدی ایمن پارت رفیع، کفش ارک، شرکت آذر اتصال و همچنین از یک واحد تولیدی انواع قطعات پرسی خودرو که با پیشرفت فیزیکی ۶۱ در حال احداث است، بازدید کرد و از نزدیک به مشکلات آن رسیدگی کرد.

مدیر عامل شرکت ایمن پارت رفیع در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این شرکت انواع قطعات خودرو و سیبک تولید می‌کند، اظهار کرد: در مجموع برای این شرکت ۵ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری انجام شده که از این میزان دو هزار میلیون ریال تسهیلات سرمایه در ثابت و پنج هزار میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت شده است.
رفیع نیا با اشاره به مشکلات پیش رو این شرکت عنوان کرد: سرمایه در گردش و کمبود نقدینگی جهت تکمیل خط تولید و نوسازی و بازسازی ماشین آلات از جمله مشکلات این شرکت است.
مدیر عامل کفش ارک نیز در ادامه‌ی این بازدیدها، بیان کرد: سالانه ۲۸۶ هزار جفت کفش در این واحد تولید می شود و تا کنون ۵۰ هزار و ۳۲۶ میلیون ریال سرمایه گذاری انجام شده است.
اصغر قصاب زاده چک‌های برگشتی، رکود بازار و کمبود نقدینگی را از اصلی‌ترین مشکلات این واحد عنوان کرد.
براساس این گزارش شرکت آذر اتصال سالانه ۷۱۵ تن لوله پلیکا و اتصالات پی وی سی تولید می کنند که تاکنون برای این شرکت ۹۷ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری انجام شده است؛ تامین مواد اولیه به صورت مستقیم از بورس و نوسانات قیمت مواد اولیه از جمله مشکلات سر راه این توسعه این واحد است.

شایان ذکر است، شهرک های صنعتی غرب تبریز در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در سال ۹۵ به بهره برداری رسیده است و در حال حاضر ۲۵ واحد تولیدی در این شهرک در حال فعالیت هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.