حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان و پاسداران سپاه عاشورا، با اشاره به سخن تاریخی امام خمینی (ره) درباره سپاه که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، اظهار کرد: یقین بدانید این یاوه ‌گویی‎های ترامپ چیزی از ارزش ها و خدمات بی شائبه و فراموش ناشدنی سپاهیان نکاسته است، بلکه محبوبیت و اعتماد مردم نسبت به این نهاد انقلابی بیشتر نیز شده است.
وی افزود: در کل جهان تنها آل سعود بدبخت و رژیم غاصب اسرائیل از راهبرد جدید آمریکا به خصوص تحریم سپاه استقبال کرده اند که نشان می دهد دولت واشنگتن روز به روز در میان افکار عمومی جهانیان منزوی تر می شود.
آل هاشم ادامه داد: سیاست خارجی دولت آمریکا در چند ماهه اخیر که ترامپ به روی کار آمده است، حکایت از آن دارد که می ‌خواهد ایران را وارد تونلی کند که صدام قبلا وارد آن شد و این اصول سیاست آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران به طور کامل مشخص است.
وی با تاکید براینکه ایران اسلامی به هیچ عنوان جنگ طلب نبوده و نیست، یادآور شد: اما دشمنان ما باید بدانند سپاه و نیروهای مسلح ما جوابی دندان شکن به متجاوزین احتمالی خواهند داد.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند ما در برابر هر تهدیدی جوابی شکننده می ‌دهیم و سیلی محکمی بر صورت آنها خواهیم زد، مردم ایران بار دیگر ثابت خواهند کرد که دوران بزن و دررو در جهان تمام شده است و اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.
آل هاشم گفت: دشمنان اسلام و انقلاب و در راس آنها آمریکا می ‌خواهند دوباره ما را پای میز مذاکره بکشانند اما این امری نشدنی است و ایران تحت هیچ شرایطی بار دیگر پای میز مذاکره نخواهد رفت.
وی ادامه داد: مردم ما از آغاز انقلاب نشان داده‌ اند که هر چه فشار دشمن بر انقلاب و نظام بیشتر شده است، به همان اندازه اتحاد و انسجام ملی در میان مردم نیز بیشتر شده است.
آل هاشم اظهار کرد: سران آمریکا ما را از تحریم نترسانند چون از زمان تسخیر لانه جاسوسی در اویل انقلاب ما در حال تحریم هستیم و در چند سال اخیر این تحریم‌ها تبدیل به جنگ اقتصادی شده بود، بدانید که شما هیچ غلطی نمی توانید بکنید.
وی با بیان اینکه ما نباید در مذاکرات هسته ای دست دشمن را باز می‌ گذاشتیم، گفت: آنها می ‌خواستند از طریق مذاکره توانایی ‌های ما را که بزرگترین آنها توان نظامی و دفاعی و اقتدار سپاه پاسداران است را از بین ببرند که اطلاع از انبارهای موشک، مکان و میزان قدرت و مقدار کیفی آنها در همین راستا طراحی شده بود.
به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیداربا اشاره به اینکه دشمن به دنبال محدود کردن سپاه به دلیل اثر بخشی سپاه در جهان است، گفت: این در حالی است که بر اساس آموزه‌های اسلام هر جایی صدای تظلم بلند شود، هر مسلمانی باید پاسخ دهد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام عسکر کریمیان اظهار کرد: ما تجربه نبرد با گروه‌های التقاطی، عافیت ‌طلب، محافظه کار و لیبرال را طی 38 سال پس از انقلاب اسلامی داریم و کارنامه درخشان و پاک سپاه پاسداران در این خصوص بسیار روشن و شفاف است.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی امروز فرهنگ عاشورایی در بین مسلمانان احیا شده به گونه‌ای که شهید اهل قلم مرتضی آوینی گفتند اگر می‌خواهید ما را بشناسید فرهنگ عاشورا را مطالعه کنید.
کریمیان گفت: به دنبال سخنان سخیف ترامپ سپاهیان عاشورائی آذربایجان اعلام آمادگی می کنند که دشمن اگر از حضور ما احساس نا امنی می ‌کند، ما به این امر افتخار می‌ کنیم.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار : رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.