به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد جوادی در خطبه های سیاسی و عبادی نمازجمعه این هفته در حسینیه امام خمینی( ره) افزود: ترامپ فردی جنایتکار و دیوانه است و روز گذشته هم اعلام کرد که آمریکا باید از یونسکو خارج شود و در واقع از تمامی تعهداتی که کشورش به این سازمان داشت، خارج شود.
وی بیان کرد: ترامپ امروز هم قرار است وضعیت خود را در قبال برنامه برجام روشن کند و به واقع این ها چه انسان هایی هستند.
حجت الاسلام جوادی اضافه کرد: رئیس جمهوری آمریکا همواره به دنبال تهدید ملت ها بود و درباره برجام نیز به دنبال امتیاز گرفتن است.
امام جمعه موقت همدان در بخشی دیگر از خطبه های امروز خود با اشاره به فضایل اخلاقی و رفتاری امام زین‌العابدین (ع) اظهار کرد: خدابینی، عبادت و نماز، ارتباط با مردم به ویژه کمک به مردم بی بضاعت و ناتوان از ویژگی های بارز و ستودنی این امام همام بود.
وی به توصیه امام زین العابدین (ع) خطاب به فرزندش امام باقر(ع) اشاره کرد و گفت: همیشه از رابطه با شخص گناهکار و مفسد، بخیل، دروغگو و نادان پرهیز کن چرا که تبعات آن بسیار است.
وی با تاکید بر تحکیم و توجه ویژه بین اولیا و مربیان گفت: پیوند اولیا و مربیان در این است که اخلاق و رفتار فرزندان در خانه و مدرسه همسو باشد.
وی افزود: متاسفانه برخی از والدین در سرکشی به مدرسه و بررسی وضعیت تحصیلی و اخلاقی فرزندان خود غافل هستند و نیاز است که پیوند اولیا و مربیان مستحکم و مستمر باشد تا نسل هایی موفق و با اخلاق تربیت شوند.
آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 22 نقطه استان همدان برگزار می شود.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.