به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری روز شنبه در آئین افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی امام حسین (ع) هریس اظهارکرد: طرح تحول نظام سلامت از جمله طرح های موفق دولت تدبیر و امید بوده که به طبع مشکلاتی داشته است و درصدد رفع آنها هستیم.
وی با اشاره به معوقه های پزشکان و پرستاران اعلام کرد: این معوقه ها به تدریج در حال پرداخت است.
معاون اول رییس جمهوری با اشاره به سخنان شب گذشته رئیس جمهور آمریکا علیه ایران اظهار کرد: آمریکا تحمل وجود هیچ کشور مستقل و رو به توسعه در هیچ گوشه ای از جهان را ندارد.
وی با بیان اینکه سخنان ترامپ پر از ابهام، ناروا و پر از تهمت بود، گفت: رئیس جمهور آمریکا هیچ حرف تازه ای نداشت و اثری از برنامه راهبردی در آن وجود نداشت.
معاون اول رئیس جمهور تنها راه توسعه ایران را اتحاد و یکپارچگی ملی ورای اختلاف نظرها و سلیقه ها دانست و اظهارکرد: کشور ایران جزو ثروتمندترین کشورهای صاحب تمدن در طول تاریخ و همیشه مدافع صلح جهانی بوده و خواهد بود.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید در این 2 شهرستان، افزود: بیمارستان امام حسین(ع) هریس و بزرگراه اهر – هریس – تبریز از خواسته های اساسی مردم منطقه بود که امروز شاهد تحقق یکی از این خواسته ها هستیم.
بیت الله عبداللهی با اشاره به مشکلات آبی شهرستان هریس، گفت: این شهرستان به عنوان کم آب ترین شهرستان آذربایجان شرقی شناخته می شود.
وی با اشاره به ظرفیت های معدنی منطقه، گفت: در راستای توسعه منطقه نیاز به انتصال اهر و هریس به راه آهن سراسری داریم .
عبداللهی با بیان اینکه مردم شهرستان های اهر و هریس توان بازپرداخت تسهیلات زلزله را ندارند، گفت: تعویق بازپرداخت این تسهیلات را درخواست کرد.
بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان هریس با اعتبار 320 میلیارد ریال و در طول 2 سال احداث شده است.
امروز با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علاوه بر بیمارستان هریس، بیمارستان سراب در آذربایجان شرقی هم بهره برداری شد.
جهانگیری همچنین واحد تولید آهن اسفنجی مجتمع فولاد میانه را هم افتتاح کرد.
خبرنگار: محمد طلوعیان** انتشار: پرویز انصاری
7227/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.