با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان ۷۰ تختی امام حسین(ع) هریس افتتاح شد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، بیمارستان ۷۰ تخت‌خوابی هریس از طرح‌های مصوب سفر ریاست جمهوری بوده که در کم‌تر از دوسال احداث شده و امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.
 
این بیمارستان جدیدالاحداث در سطح ۹ هزار مترمربع، با صرف اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز احداث شده که دارای بخش‌های مختلفی از جمله بخش دیالیز، آزمایشگاه و اورژانس، داروخانه، درمانگاه تخصصی، رادیولوژی، بخش زایمان، اتاق‌های عمل، بخش‌های بستری، کودکان، مراقبت ‎ های ویژه، رادیولوژی و بخش ‎ های اداری است.
 
شایان ذکر است، بیمارستان امام حسین‌(ع) شهرستان هریس در زلزله ارسباران به طور کامل تخریب شده و به مدرسه‌ای در این شهر منتقل شده بود که اکنون ساختمان جدید آن احداث شده و به بهره‌برداری رسید.
 
گفتنی است، احداث این بیمارستان در ابتدا با ۶۴ تخت به تصویب رسید که درنتیجه‌ی درخواست‌ها به ۷۰ تخت افزایش یافت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.