به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش با گسترش فولاد در جمع خبرنگاران افزود: بازی امروز بازی جذابی بود و موقعیت های زیادی برای هر دو تیم به وجود آمد.
گل محمدی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم گسترش فولاد بازی خوبی را از خودشان نشان دادند و بازی از زیبایی خاصی برخوردار بود.
وی با تاکید بر اینکه نیمه دوم بازی تیم برتر میدان تراکتورسازان بودند، تشریح کرد: نسبت به نیمه اول بازی، نیمه دوم تیم برتر ما بودیم، زیرا بازیکنان با انگیزه برد وارد میدان شدند و توانستند سه امتیاز بازی را کسب کنند.
سرمربی تیم تراکتورسازی با بیان اینکه بازیکنانم در حد توان خودشان بازی کردند، اظهار کرد: این برد را به هواداران پرشور تراکتورسازی تقدیم می کنم، بدون شک عامل اصلی پیروزی تیم فوتبال تراکتورسازی، حمایت و تشویق هواداران این تیم و همت بازیکنانش است.
وی در مورد وضعیت مهدی شریفی گفت: فکر کنم در صحنه خطایی که بر روی این بازیکن اتفاق افتاد، بینی اش شکسته باشد و الان از حال وی خبری ندارم؛ شریفی به خاطر تیمش با جان و دل بازی کرد و دچار آسیب دیدگی شد که این حرکات در ذهن من می ماند.
وی درمورد دریافت خطاهای بی مورد بازیکنان تراکتورسازی یادآور شد: بیشتر خطاهایی که بازیکنان مرتکب شدند، بی مورد بود و آنان باید شرایط تیم خودشان را درک کنند.
تیم تراکتورسازی با کسب سه امتیاز در شهرآورد امروز مقابل گسترش فولاد با 10 امتیاز به رده هشتم جدول لیگ برتر جام خلیج فارس صعود کرد.
خبرنگار: آب بسته.ع **انتشار: عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.