رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: ملاک انتخاب مدیران دستگاه قضایی در استان؛ شایسته سالاری، سابقه خدمت صادقانه و روحیه خدمتگذاری است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری، در آیین معارفه دادستان جدید اهر، اظهار کرد: دادگستری شهرستان اهر به جهت ارائه خدمات مناسب قضایی به مردم و تسریع در رسیدگی به مراجعات مردمی و پرونده ها، یکی از حوزه های قضایی موفق برشمرد.

 

وی، خدمتگذاری به مردم و تسریع در حل مشکلات آنها را از اولویت‌های دستگاه قضایی در جهت تکریم ارباب رجوع و کاهش زمان رسیدگی برشمرد و اظهار امیدواری کرد؛ مدیران جدید قضایی با نصب العین قرار دادن منشور خدمت، همت خود را معطوف به حل مشکلات مردم کنند.

 

وی دفاع از حقوق مردم و پاسداشت حرمت و حقوق شهروندی را از وظایف قضات و مسئولان قضایی عنوان کرد.

 

حجت الاسلام مظفری تأکید کرد: نباید بین مردم و مسئولان قضایی فاصله ایجاد کنیم و درب مسئول قضایی باید برای همیشه به روی مردم باز باشد، مردم باید قضات را از جنس خودشان بدانند و در کنار آن، قضات باید اقتدار لازم در برخورد با جرایم و متخلفین را داشته باشند.

 

وی در پایان ضمن تقدیر از خدمات "یعقوب شهبازپور" دادستان سابق اهر، "رحیم عبدالهی بیلوردی" را به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب اهر معرفی کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.