رئیس دادگستری اهر گفت: امنیت سرمایه گذاری در شهرستان اهر فراهم شده است.

 

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد علی نظری در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر، افزود: دادگستری اهر از سرمایه گذاران و کسانی که می خواهند در طرح های تولیدی و خدماتی که زمینه اشتغالزایی در این شهرستان را داشته باشد، فعالیت کنند، در حوزه وظایف این نهاد حمایت می کند.

 

وی افزود: در اکثر پروژه های عمرانی که دستگاه های اجرایی  با مشکل معارض و یا با مشکلات دیگری مواجه بودند دستگاه قضایی همراه آنها کمک موثری را در اجرای پروژه ها انجام داده است و مشکلات و اختلافات طرح های ملی و منطقه ای فعال در شهرستان اهر را به نحو شایسته حل کرده است.

 

وی یاد آور شد: در پنج سال گذشته  جرائم خشنی در این شهرستان اتفاق نیفتاده است، و اهر به یکی از شهرهای امن استان  تبدیل شده است.

 

وی برخی مشکلات حاد اجتماعی را ناشی از نبود درآمد مناسب و بیکاری قشر جوان ذکر کرد و افزود: در جهت کمک به رونق اشتغال، دستگاه قضایی آمادگی دارد از تمامی ظرفیت‌های این نهاد به نفع اشتغال استفاده کند که خوشبختانه در این راستا مشکل اجتماعی مجتمع مس انجرد بعد پنج سال با همراهی مردم، مسئولان و دستگاه قضایی مرتفع شده که امیدواریم با فعالیت عملی و شروع به کار کارخانه با تمام ظرفیت  شاهد اشتغال پایدار برای منطقه باشیم.

 

 نظری افزود: با وجود  افزایش پرونده‌های ورودی به حوزه قضایی اهر ،با تلاش شبانه روزی همکاران، پرونده‌ها نسبت به سال‌های گذشته کاهش‌ چشمگیری داشته است و زمان رسیدگی به  پرونده‌ها به حدود 20 الی 30 روز رسیده است.

 

نظری گفت: بیش از 75 درصد اوراق قضایی شهرستان اهر به‌صورت الکترونیکی انجام می شود و این امر موجب تسهیل در  پروسه اداری شده  است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.