به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه بناب ، افزود: علیرغم اینکه مسلمانان در میانمار به طرز فجیعی به قتل می رسند، هنوز هیچکدام از این مجامع کذایی بین المللی قدمی در جهت متوقف کردن این اقدام و نسل کشی برنمی دارند.
وی با بیان اینکه به فرموده قرآن همه انسان ها باید بدانند و به جان و دل بسپارند که عزت و کرامت ابدی فقط و فقط منحصراً با خداوند متعال است، افزود: کسی که با خدا پیوند دارد، برایش سقوطی نیست و از ابتدای خلقت بشر هر نامی از انسان ها جاودانه باقی مانده است، از آن افرادی بوده که الهی بوده اند.
خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به اینکه امروز به برکت اسلام و نعمت بزرگ ولایت و رهبری سراسر در نعمت غوطه ور هستیم، گفت: در 38 سال گذشته همواره در نعمت های الهی غوطه ور بوده ایم و هیچ تهدید و توطئه دشمن نتوانسته به جمهوری اسلامی فائق آید.
باقری بنابی با گرامیداشت فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس و تجلیل از دلاورمردی های رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس، اظهار کرد: صدام حسین که پیش بینی کرده بود ظرف یک هفته در تهران باشد، در سایه تدابیر بنیان گذار جمهوری اسلامی و ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام درس بزرگی گرفت.
شهرستان بناب با 130 هزار نفر جمعیت در فاصله 105 کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.
تنظیم: مرتضایی**انتشار: عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.