رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: اعضای جهاد دانشگاهی کشور به عنوان سفیران تبلیغ رویداد تبریز 2018 هستند .
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، دکتر جعفر محسنی در هفتاد و نهمین گردهمایی معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور در تبریز با  اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال 2018 گفت: این نشست با هدف شناسایی و معرفی برنامه های رویداد تبریز 2018 برگزار می شود و امیدواریم که جهاددانشگاهی کشور بتواند نقش موثری در  اطلاع رسانی آن داشته باشد .


وی با ارائه گزارشی از عملکرد جهاد دانشگاهی استان، بیان کرد: جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در سه حوزه فرهنگی،آموزشی و پژوهشی فعالیت دارد و از سویی برای حل معضل بیکاری در کشور، تلاش می کند که ارتباط بین صنعت و فارغ التحصیلان دانشگاهی را گسترش دهد .


وی در خصوص حوزه پژوهشی بیان کرد: این حوزه در دو بخش درمان و انرژی های تجدیدپذیر فعالیت دارد که می توان به فعالیت مرکز درمان ناباروری و مرکز پزشکی این نهاد و همچنین فعالیت های این سازمان در خصوص سلول های خورشیدی اشاره کرد .
 
وی با اشاره به حوزه آموزشی و فرهنگی این سازمان گفت: ارائه آموزش های بلند مدت و کوتاه مدت در زمینه های متفاوت و در حوزه فرهنگی نیز فعالیت خبرگزاری های ایسنا و ایکنا و هم چنین مرکز گردشگری دانشجویان از جمله فعالیت های این سازمان هست. .
 
وی در بخشی از سخنان خود از فعال شدن مرکز تجاری سازی و فناوری در این سازمان خبر داد و افزود: علاوه بر توسعه فیزیکی سازمان، در نظر داریم که مرکز تحقیقات ژنتیک و پژوهشکده انرژی های تجدیدپذیر را راه اندازی کرده و نیز فعالیت های پژوهشکده توسعه و برنامه ریزی را  در حوزه علوم انسانی توسعه دهیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.