با معرفی وزرا و اخذ رأی اعتماد از مجلس ، دولت دوازدهم به ریاست ‌جمهوری دکتر روحانی ، کم‌کم کار خود را شروع می‌کند. آنچه موجب شده است سطح انتظارات مردم و برخی جریانات سیاسی حامی دولت و شخص رئیس‌جمهور بالا رود ، همت عمومی در کارزار انتخابات حساس 96 و اقبال و اعتماد دوباره به آقای روحانی بود.
فی‌الواقع ، مردم با توجه به شعارهای مطرح شده در رقابت های انتخاباتی، شخصی را انتخاب کرد که به مطالبات آنان آری گفته و به جدّ، خواستار حل و فصل موضوعات حساس و مهم کشوری و بین‌المللی می‌باشد.
در این میان ، برگ برنده دکتر حسن روحانی ، همان رأی مردم است که با وجود تخریب‌ها و موانع مختلف ، با صلابت و شکوه ، دوباره به سبد او ریخته شد و اگر هم ادعایی داشته باشند ، کاملا به جا و منطقی می‌باشد. پس می‌طلبد که رئیس‌جمهور محترم به این امر مهم ، عنایت وافر داشته باشد و بکوشد تا مشکلات اقتصادی ، فرهنگی و معضل بیکاری حل و فصل شود تا مردم دچار سرخوردگی نشوند.
اما در مورد جریانات سیاسی، واضح است که هم دوست و هم رقیب ، زین پس وظیفه دارند بجای طلب سهم جناحی و یا ماندن در فضای رقابتهای انتخاباتی ، دلسوزانه و مخلصانه ، کمک‌حال دولتی‌ها باشند و با پذیرش وضعیت کنونی ، به هدف نهایی حکومت یعنی ایجاد رفاه و آرامش برای مردم بیاندیشند و رضایت خلق و خدا را لحاظ کنند ، چرا که قرار است چهار سال دیگر دولت دوازدهم به مدیریت کلان کشور بپردازد و این انرژی و فرصت را ندارد تا در کنار تنش‌ها و تهدیدات جهانی ، کارشکنی‌ها و شیطنت‌های داخلی را هم خنثی کند.
در برهه کنونی که تنفیذ و تحلیف صورت گرفته و کابینه هم با رای حداکثری مجلس شورای اسلامی فعالیت خود را آغاز نموده است شایسته است دست در دست هم دهیم به مهر، میهن خویش را کنیم آباد.
تنظیم: مرتضایی**انتشار: عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.