به گزارش اینا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های دوم نماز جمعه آبادان افزود:جوانان کشور با معضل جدی بیکاری و مسکن روبه رو هستند و این مشکل سن ازدواج را افزایش داده است.
وی اظهارکرد:تکیه کردن بر داشته ها و نخبگان داخلی کشور هزاران برابر بهتر از تکیه بر سرمایه گذاران گردن کلفت است و امیدواریم دولت مردان قدر این جوانان را بدانند.
خطیب جمعه آبادان در ادامه گفت:در آستانه تنفیذ حکم رئیس جمهوری و تشکیل دولت دوازدهم قرار داریم و انتظارات مردم در این راستا تشکیل دولتی هم تراز با ارزش های انقلاب اسلامی است.
وی افزود: مردم از دولت دوازدهم انتظار رفع معضل بیکاری و حل شدن مشکلات اقتصادی را دارند.
وی با عرض تبریک به آزاد سازی موصل و نقش پررنگ سردار سلیمانی در این پیروزی گفت: اگر سردار سلیمانی بزرگترین استراتژیست نظامی دنیا و سرداران دیگر ما در عراق نبودند، ارتشیان آنها به تنهایی نمی توانستند موصل را آزاد کنند.
وی اظهارکرد: آمریکا بدنبال تجزیه کردن کشورهای منطقه بود ولی شکست داعش همه تلاش های آنها را بر باد داد.
خطیب جمعه آبادان با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان نیز گفت:شورای نگهبان به عنوان یکی از نهادهای قانونی کشور متشکل از 6 فقیه و 6 حقوقدان است و تفسیر قانون و تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری از وظایف مهم این شوراست و تضعیف این نهاد از نظر شرعی جایز نیست.
حجت الاسلام ابراهیمی پور اظهارکرد: این نهاد در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مورد هجمه دشمنان بوده که نشانه موفقیت آن است.
7104/ 6037
خبرنگار: مسعود گادار ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.