به گزارش خبرنگار ایرنا، شهاب نادری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جوانرود که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: سفر جناب آقای واعظی به کرمانشاه سفر کاری است و جزو سفر های انتخاباتی دولت در آستانه انتخابات نیست.
وی افزود: 2 بازارچه مرزی منطقه اورامانات از نظر زیر ساخت های فیبر نوری با مشکل روبه رو هستند و گمرک نیز نمی تواند در این بازارچه ها مستقر شود.
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی تسریع در احداث فیبر نوری کرمانشاه به مریوان، واگذاری تلفن به شهرک ها، رفع آنتن دهی منطقه شوشمی، توسعه اینترنت در منطقه اورامانات و افزایش مشترک ها، توسعه پوشش آنتن دهی تلفن همراه در مناطق روستای، توسعه شبکه های نسل چهارم تلفن همراه در منطقه اورامانات و راه اندازی شبکه بی تی اس در جوانرود را از عمده نیازهای مناطقه اورامانات در بخش ارتباطات دانست.
همچنین در این جلسه فرماندار شهرستان جوانرود نیز گفت: جوانرود یکی از شهرستان های مرزی است که 12 کیلومتر مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق دارد.
آرش لهونی با اشاره به ظرفیت های شهرستان جوانرود افزود: مردم این شهرستان همواره یار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند و از مرزها حمایت کرده اند.
وی اظهار کرد: متاسفانه با دلیل هشت سال جنگ تحمیلی سرمایه گذاری چندانی در این شهرستان نشده است.
فرماندار جوانرود، بیکاری را یکی از بزرگترین مشکلات این شهرستان دانست و گفت: از زمان به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، کارهای بسیار خوبی در راستای توسعه همه جانبه شهرستان جوانرود انجام شده است.
لهونی با اشاره به تدوین سند توسعه سه ساله شهرستان جوانرود، افزود: با تلاش اعضای شورای تامین استان کرمانشاه و شهرستان، وضعیت امنیت در جوانرود بسیار مطلوب است.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام دادگستری جرایم این شهرستان در زمان به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید 60 درصد کاهش یافته است.
فرماندار جوانرود با اشاره به ورود گردشگران به این شهرستان نیز گفت: متاسفانه گردشگران به دلیل نبود زیر ساخت های گردشگری در جوانرود نمی مانند و از آن گذر می کنند.
لهونی اعلام کرد که از ابتدای شروع طرح تحول سلامت بیش از 80 میلیارد ریال در زمینه زیر ساخت های سلامت شهرستان سرمایه گذاری شده است.
وی افزود: بخش اعظمی از طرح های مسکن مهری که نیمه کاره مانده بود در دولت تدبیر و تکمیل شد و تعداد محدود باقی مانده نیز به زودی تکمیل می شود.
7445/3033خبرنگار:سامان رحمتیان **انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.