احمد بیگدلی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود اینکه انتخابات با همه خاطرات شیرین که همان مشارکت حداکثری مردم بود و نیز بعضی خاطرات تلخ تمام شده است ولی عده ای همچنان در تفکرات انتخاباتی هستند.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید از آن جو و فضای انتخاباتی بیرون بیاییم و با حاشیه سازی ها مانع حرکت دولت منتخب مردم نشویم.
بیگدلی اظهار کرد: با توجه به مشکلات مختلفی که در زمان حاضر در سطح منطقه و دنیا بر علیه نظام و مملکت ایجاد می شود، باید به دولت اجازه دهیم تا در آرامش کارش را انجام دهد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت با تشکیل کابینه جدید در واقع مسیر و حرکت چهار سال آینده خود را مشخص می کند، خاطرنشان کرد: بالاخره اکثریت مردم بویژه جوانان و زنان با خواسته ها و انتظاراتی به ادامه فعالیت دولت روحانی رأی دادند بنابراین دولت آینده در ترکیب کابینه دوازدهم باید طوری عمل کند تا زمینه تامین و رفع این خواسته ها فراهم شود.
وی تاکید کرد: جوان گرایی در دولت و استفاده از جوانان در کابینه ، یکی از این خواسته ها است.
بیگدلی افزود: اگر دولت یازدهم در شرایطی مدیریت اجرایی کشور تحویل گرفت که در آن مقطع نیاز به حضور و وجود افراد با تجربه بود، ولی الان شرایط متفاوت است و لازم است ترکیب دولت جوان تر شود.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به ضرورت لحاظ دانش و تخصص افراد برای تصدی وزارت خانه ها تاکید کرد و گفت: در بین نیروهای جوان افرادی هستند که با علم و تخصص و انرژی خود می توانند منشا پیشرفت های زیادی در کشور شوند.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.