معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: تا پایان مرداد ماه سالجاری تعداد 7529 مورد بازرسی در حوزه قاچاق در سطح استان انجام شده است .     
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، اسماعیل عطاپور در جلسه کارگروه پیشگیری از جرائم قاچاق کالاو ارز  با بیان اینکه بیش از هفت هزار مورد بازرسی در حوزه قاچاق انجام شده است، اظهار کرد: از این تعدادبازرسی  169 مورد منجر به تشکیل پرونده شد که مراتب جهت طی مراحل قانونی و رسیدگی به موضوع به تعزیرات حکومتی ارجاع داد .
 
وی ادامه داد: بر همین اساس، بیشترین کشفیات مربوط به سیگار، کفش، آشامیدنی، و لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد .
 
وی با بیان اینکه بر اساس ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا مجازات قاچاق در سطح عرضه شدیدتر شده است، تصریح کرد: اگر بتوانیم سطح عرضه را برای حضورکالاهای قاچاق ناامن کنیم درواقع ریسک خرید و فروش آن را بالا برده‌ایم .
 
دبیر کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه ضمن اعلام تداوم اقدامات نظارتی در خصوص پیشگیری از عرضه کالای قاچاق در کلیه بنگاههای اقتصادی استان اضافه کرد : واحدهای صنفی نسبت به عرضه کالای تولید داخل با هدف رونق گرفتن صنایع داخلی و بومی با هدف بهبود وضعیت اقتصاد و اشتغال کشور و منطقه تلاش نموده و در خصوص خودداری از انبارش و نگهداری، حمل و نقل و فروش کالای قاچاق در سطح عرضه حساسیت بیشتری نشان دهند .
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.