به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان، حبیب ستوده نژاد روز دوشنبه با بیان اینکه علاقمندان برای ثبت نام جهت عضویت در هیات رئیسه هیات فوتبال می توانند همه روزه تا موعد مقرر به دبیرخانه این هیات مراجعه کنند، افزود: نام نویسی از افراد در مدت یاد شده از ساعت 10 صبح تا 16 عصر به استثنای روزهای پنج شنبه در محل دبیرخانه هیات فوتبال انجام می شود.
وی اظهار کرد: در روزهای پنجشنبه نیز ثبت نام از ساعت 10 صبح تا 14 ظهر انجام می شود.
ستوده نژاد با اشاره به اینکه انتخابات رئیس 17 هیات ورزشی آذربایجان شرقی تا پایان سال 96 برگزار خواهد شد، افزود: از ابتدای امسال انتخابات هیات های ورزشی جانبازان و معلولین، وزنه برداری، ژیمناستیک و نابینایان برگزار شده و انتخابات 17 هیات ورزشی نیز تا پایان سال برگزار می شود.
وی ادامه داد: در ادامه روند انتخابات هیات های ورزشی آذربایجان شرقی و با توجه به اتمام دوران ریاست چهار ساله هیات های ورزشی در سال 1396، مراحل ثبت نام انتخابات رشته های ورزشی بوکس، دوومیدانی، ووشو، دوچرخه سواری، کوهنوردی، کونگ فو، بدمینتون و والیبال به اتمام رسیده و در مرحله استعلام می باشد.
ستوده نژاد گفت: هیات های ورزشی شمشیربازی، ورزش های رزمی، قایقرانی، شنا، اسکیت، ورزش های همگانی و اسکی نیز به ترتیب در مرحله قانونی قرار دارند.
وی اظهار کرد: ثبت نام این مجامع انتخاباتی به ترتیب در روزنامه های کثیرالانتشار محلی برای عموم علاقمندان جهت نامزدی هیات های ورزشی اطلاع رسانی می شود و پس از مراحل قانونی با موافقت فدراسیون های ورزشی انتخابات برگزار خواهد شد.
در استان 3/8 میلیون نفری آذربایجان شرقی بیش از 140 هزار ورزشکار بیمه شده و بیش از 55 هیات ورزشی وجود دارد.
تنظیم: مرتضایی**انتشار: عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.