به گزارش ایرنا، در این مراسم که در محل باشگاه گسترش فولاد برگزار شد، از خدمات هفت ساله و موفقیت آمیز غلامرضا سمندر مدیرعامل قبلی باشگاه قدردانی شد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این جلسه، با آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید و قدردانی از خدمات سمندر که تلاش کرد تیم فوتبال باشگاه را از رده های پایین تر به لیگ برتر بیاورد، گفت: کارنامه وی در باشگاه بسیار درخشان بود.
جمشید نظمی با بیان اینکه جابجایی یک امر طبیعی در باشگاه هاست، افزود: عمر مفید هر مدیریتی سه سال است و در این مدت یک مدیر افکار و توان خود را پیاده کرده و بعد از آن مثل دوی امدادی کار را باید به نفر بعدی بسپارد و باشگاه با تفکرات و ایده ای جدید شرایطی به مراتب بهتر خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گسترش فولاد نیز در این مراسم با سپاس از خدمات هفت ساله مدیرعامل سابق، گفت: وی کارهای خیلی ارزنده ای چه در باشگاه و چه در شرکت سرمایه گذاری گسترش فولاد انجام داده و وظایف خودش را در این پست به نحو احسن انجام داد.
سینا غفران نیا اظهارکرد: از امروز مسئولیت مدیرعاملی باشگاه گسترش فولاد را برعهده هوشنگ نصیرزاده خواهیم سپرد و امیدواریم به برکت حضور وی باشگاه منسجم تر و بهتر از قبل به جلو حرکت کند و چه در تیم های پایه و چه بزرگسالان بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم و باعث افتخار استان و کشورمان باشیم.
مدیرعامل جدید باشگاه گسترش فولاد نیزبا تاکید بر استفاده از نیروهای بومی گفت: در 2 حوزه جوان گرایی و بومی گرایی باشگاه سرمایه گذاری بیشتری خواهد کرد و تشکیل تیم یکدست که بتواند موفقیت بیشتری کسب کند، از اهداف بعدی باشگاه است.
نصیرزاده ادامه داد: با باشگاه گسترش فولاد تبریز همکاری نزدیکی داشتم و قرارداد بیشتر بازیکنان این تیم را نوشته ام.
وی، یکی از اشتباهات باشگاه ها در ایران را بستن قراردادهای دلاری با بازیکنان خارجی بیان کرد و گفت: این یک اشتباه تاکتیکی باشگاهی در ایران به حساب می آید و باید قرارداد ریالی با بازیکن بسته شود و خود بازیکنان با مشکلات نوسان ارزی مواجه شوند.
خبرنگار: مهدی آب بسته ** انتشار: پرویز انصاری
3038/ 9853/3071/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.