مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: جوانان ما در کسب مدال‌های جهانی در سال ۹۵ رشد چشمگیر داشته‌اند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، جمشید نظمی در نهمین جشنواره‌ی استانی حضرت علی اکبر(ع)، بیان کرد: امروز به مناسبت هفته جوان و فرارسیدن ولادت مبارک حضرت علی اکبر(ع) این محفل شکل گرفته تا از جوانانی که به تاسی از مرام حضرت علی اکبر(ع) در صحنه‌های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی، فناوری، قرآنی و... فعالیت کرده و افتخار کسب کرده‌اند، تجلیل کنیم.
وی بیان کرد: این جوانان در صحنه‌های مختلف ملی و بین‌المللی برای نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار آفریده و پرچم کشورمان را به احتزاز در آورده‌اند.
وی گفت: این جوانان با همت و تلاش وافر توانستند کارهایی را انجام دهند که در ذهن افرادی عادی امکان‌پذیر نیست؛ این انتخاب با مشارکت دستگاه های مختلف در زمینه‌های مختلف بوده و اینان جوانان منتخب و تلاشگر استان هستند.
نظمی ادامه داد: سربازهای منتخب یگان‌های نظامی و انتظامی نیز در این مراسم حضور یافته‌اند، امید است تمامی جوانان افتخارآفرین کشور بوده و موجب رشد علمی و فرهنگی در تمامی زمینه‌ها باشند.
وی افزود: بخشی از جوانان حاضر نیز در زمینه‌های ورزشی برای کشورمان افتخار آفریده‌اند؛ سال گذشته ۱۳۰ ملی پوش در استان داشتیم و رشد تعداد مدال‌های جهانی و آسیایی نیز نسبت به سال‌های قبل چشمگیر بود.
گفتنی‌ است، طی این جشنواره از جوانان شاخص استان در زمینه‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.