به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ایوب بهتاج در حاشیه بازدید از سالن ورزشی رضازاده اردبیل تصریح کرد: برخی تمایل دارند که اختلافاتی را طرح و یا پیش‌بینی کنند اما ما با هیچ هیئتی اختلافی نداریم.

وی افزود: اختلافات با هیئت فوتبال نیز رفع شده و در پی حضور رئیس فدراسیون فوتبال در استان، انتخابات این هیئت نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: برخی در شبکه‌های مجازی نام‌نویسی برای سومین بار جهت برگزاری انتخابات هیئت فوتبال را دست‌پخت اداره ورزش توصیف می‌کنند، در حالی که برگزاری مجمع توسط رئیس مجمع که رئیس فدراسیون است انجام می‌شود.

بهتاج در خصوص بدهی‌های قابل‌توجه هیئت‌های ورزشی و ناتوانی در اعزام ورزشکاران به مسابقات نیز گفت: از ۴۸ هیئت ورزشی حتی یک مورد نمی‌تواند ادعا داشته باشد که به دلیل کمبود مالی ورزشکار به مسابقات نرفته است.

وی افزود: برخی به بدهی این اداره کل حساس شده‌اند و بدهی چندمیلیاردی سایر ادارات را بررسی نمی‌کنند در حالی که این بدهی مربوط به اداره کل است و ما نیز پرداخت می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به آمادگی سالن رضازاده برای برگزاری مسابقات جهانی انتخابی والیبال بزرگ‌سالان اشاره کرد و گفت: از ۱۹ تا ۲۳ مردادماه این مسابقات در سالن رضازاده برگزار می‌شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 717466
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.