به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده در چهارمین روز از هفته دولت در دیدار اعضای تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی با وی، افزود: موفقیت این تیم نتیجه نگاه علمی مدیریت دانشگاه آزاد استان است که نشان می‌دهد عدالت آموزشی در این دانشگاه به معنی واقعی کلمه رعایت شده است.
وی ادامه داد: کسب مقام سوم جهان در بین تیم های قدری که توسط شرکت‌های بزرگ و قدرتمند حمایت می شوند، افتخار بزرگی است و مردم استان از کسب این موفقیت خوشحال هستند.
جبارزاده با بیان اینکه دانشگاه آزاد ایلخچی به قطب روباتیک در کشور تبدیل شده است، گفت: از فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه به‌طور کامل حمایت می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین دغدغه‌های ما این است که پایان‌نامه‌ها و تحقیقات دانشجویی در کنج کتابخانه‌ها نماند و به پروژه‌های عملیاتی و ثروت‌آفرین منجر شود که امیدواریم دانشگاه آزاد ایلخچی این امر را محقق کند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در آبان ماه امسال گفت: صنعت‌گران و تولیدکنندگان بسیاری از این نمایشگاه بازدید می کنند.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد ایلخچی باید در این نمایشگاه برای به نمایش گذاشتن توانمندی های خود حضور یابد، افزود: این نمایشگاه فرصتی است تا ضمن معرفی توانمندی‌های خود، برای محصولات فناورانه از جمله روبات‌های مختلف که نیاز صنایع استان است، مشتری‌های خوبی پیدا کنید.
جبارزاده با اشاره به انعقاد قرارداد همکاری بین دانشگاه آزاد ایلخچی و شرکت خودروسازی سایپا در زمینه تولید روبات صنعتی برای بهینه‌سازی سیستم ترمز خودرو گفت: امیدواریم دانشگاه آزاد ایلخچی از جمله دانشگاه‌های برتر در حوزه ارتباط بین صنعت و دانشگاه باشد.
استاندار آذربایجان شرقی بر ض رورت اطلاع‌رسانی موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و افزود: عهد کرده‌ام که هر یک از جوانان استان در هر عرصه‌ای موفق به کسب رتبه‌های جهانی شوند در بدو ورود به استان از او قدردانی کنم.
به گزارش ایرنا، تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی که در مسابقات روبوکاپ 2017 ژاپن موفق به کسب رتبه سوم جهان در لیگ روبات‌های انسان‌نما شد.
خبرنگار: مینا بازگشا.ع**انتشار: عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.