رییس دفتر رییس‌جمهور پس از افتتاح سد مخزنی آقبلاغ ورزقان در استان آذربایجان‌شرقی، در نشستی با خبرنگاران، سفر اعضای دولت به مناطق مختلف کشور در هفته دولت را سنت مبارک و فرصتی مغتنم دانست.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی گفت: در ۴ سال گذشته با همت دولت، استاندار خدوم، مدیران، مردم و فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی اقدامات بزرگ و مثبتی در استان انجام شده که توانسته چهره استان را متحول کند.

وی اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی فعالان اقتصادی بسیار خوبی در بخش‌خصوصی دارد که با کمک دولت پروژه‌های بزرگ و متعددی را به ثمر رساندند. دولت نیز با حضور و حمایت موثر در روند توسعه و تأمین زیرساخت‌های توسعه مشارکت دارد که سد آقبلاغ یکی از نمونه‌های این مشارکت در ایجاد زیرساخت‌ها برای توسعه کشور است.

رییس دفتر رییس‌جمهوری ابراز امیدواری کرد این اقدامات و مشارکت و همکاری سازنده دولت و بخش خصوصی در مناطق مختلف کشور بتواند باعث رونق بیش از پیش اشتغال بویژه در بخش کشاورزی و صنعت شود.

سد مخزنی آقبلاغ با هزینه ۲۲ میلیارد تومان و با هدف کنترل سیلاب،  تنظیم و استحصال ۳.۸۴ میلیون متر مکعب از جریانات رودخانه آقبلاغ برای تأمین آب کشاورزی ۴۸۰ هکتار از اراضی پایاب و تولید محصولات کشاورزی به میزان ۸ هزار تن  افتتاح شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.